Landi Renzo OMEGAS 3.0

LANDI RENZO OMEGAS 3.0

DESCRIERE GENERALĂ

Sistemul GPL (instalația GPL auto) Landi Renzo Omegas 3.0 reprezintă soluția furnizată de producătorul italian Landi Renzo pentru echiparea motorizărilor de 5, 6 sau 8 cilindri ce beneficiază de injecție multipunct. Selecția atentă a componentelor din potofoliul producătorului Landi Renzo pentru rapiditate, precizie, rezistență la temperaturi înalte și impermeabilitate, permit instalatiei GPL să treacă teste de anduranţă riguroase, asigurând eficiență ridicată timp îndelungat. Instalația GPL Landi Renzo Omegas 3.0 este compatibilă cu norma de poluare Euro 6. Calibrarea avansată oferă acuratețe și precizie la nivelul montajului instalației GPL auto.

DESCRIERE COMPONENTE

A. Centrala GPL Omegas 3.0 este asamblată într-o carcasă metalică și beneficiază de rezistență ridicată la praf, temperaturi înalte si apă potrivit standardului IP6K9K.Aceasta permite controlul amănunţit asupra sistemului de injecție de benzină prin intermediul conexiunii OBD II.

B. Rampa GPL GIRS 12 a fost proiectată, testată pentru a asigura performanțe superioare, precizie în injecția carburantului, prezentând o construcție revoluționară realizată prin procedee de injecție cu material tehnopolimer care înlocuiește vechiul procedeu de prelucrare a metalului. Etanşeitatea ei, protecția la praf, temperaturi înalte și apă sunt asigurate graţie conectorului din dotare clasificat cu clasa de protecţie IP6K9K.

C. Reductorul GPL LI 10 este un reductor de tipul monotreaptă compensat vacumatic ce beneficiază de schimbător de căldura lichid de răcire-GPL. A fost proiectat beneficiind de experienţa OEM a companiei Landi Renzo cu principalii producători auto internaţionali testat şi validat după numeroase teste de anduranţa şi funcţionalitate. Designul compact înglobează atât electrovalva comandată de către centrala GPL ce permite alimentarea cu carburant la întrunirea parametrilor optimi de funcționare pe GPL cât şi filtrul de GPL. Acesta a fost proiectat şi testat pentru a echipa motorizări normal aspirate sau turbo.

D. Comutatorul GPL permite vizualizarea şi selectarea carburantului pe care doriţi să-l utilizaţi. De asemenea acesta permite vizualizarea nivelului de carburant GPL din rezervor prin intermediul celor 5 leduri din partea superioară. Comutatorul GPL dispune de un dispozitiv acustic, care atenţionează utilizatorul cu privire la trecerea pe benzină pentru joasă presiune (la terminarea carburantului) sau la trecerea pe benzină în urma apariției unei erori (funcție de diagnoză).

E. Multivalva GPL permite stocarea carburantului în rezervorul GPL, mentine sub control presiunea carburatului GPL fiind un element de siguranță al instalatiei GPL si asigura alimentarea cu carburant GPL a componentelor din compartimentul motor prin intermediul conductelor de înaltă presiune la indeplinirea condițiilor optime de utilizare a carburantului alternativ GPL. Sistemul GPL ( instalația GPL auto) Landi Renzo Omegas 3.0 reprezintă soluția furnizată de producătorul italian Landi Renzo pentru echiparea motorizărilor de 5,6 sau 8 cilindri ce beneficiază de injecție multipunct. Selecția atentă a componentelor din potofoliul producătorului Landi Renzo pentru
rapiditate, precizie, rezistență la temperaturi înalte și impermeabilitate, permit instalatiei GPL să treacă teste de anduranţă riguroase, asigurând eficiență ridicată timp îndelungat. Instalația GPL Landi Renzo Omegas 3.0 este compatibilă cu norma de poluare Euro 6. Calibrarea avansată oferă acuratețe și precizie la nivelul montajului instalației GPL auto.

6 MOTIVE să alegi instalația GPL Landi Renzo OMEGAS 3.0

– instalația GPL permite posibilitatea de conectare la OBD-ul autoturismului
– achiziție și monitorizare a corecțiilor pe toată durata utilizării carburatului GPL;
– compensare pentru variațiile de compoziție a carburatului GPL;
– proiectată să permită un montaj facil, cu interfață intuitivă;
– dispune de o funcție de autocalibrare foarte eficientă;
– proiectată pentru sistemele moderne de injecție multipunct.

AVANTAJE TEHNOLOGICE

A. Centrala GPL
(unitatea electronică de control) OMEGAS 3.0

– *permite gestionarea injectoarelor de GPL atât prin tensiune cât și prin intensitatea curentului (confrom noilor drivere utilizate pentru comanda injectoarelor);

– *posibilitatea de a preleva semnale prin emularea senzorului de oxygen UEGO;

– *posibilitatea de a diagnostica individual cele două electrovalve de GPL;

– *beneficiază de funcție autoadaptivă ( autocorecție în timp real ) conform informaţiior primite de la sistemul de management al motorului prin intermediul comunicării de tipul OBD II(protocol de comunicare CAN);

– *dispune de procesor de ultima generație cu viteză de lucru 50MHz;

– *beneficiază de strategia de prelevare a semnalului de turație motor direct de la senzorul de axă cu came;

– *gestionează motorizări ce beneficiază de echiparea Valvetronik și Start&Stop;

– *poate supraveghea semnalul trimis de senzorii (1 sau 2) de oxigen disponibili pe traseul de evacuare (înainte sau după catalizator) al gazelor arse pentru o diagnoză mai precisă;

– *permite gestionarea alimentării pompei de benzină realizând cu succes funcțiile de adiție cu benzină în zonele implementate de unitatea service;

– *permite stabilirea strategiei de adaptivitate în funcție de tipul de corectori de benzină de care beneficiază sistemul de injecție;

– *realizează test de verificare a funcționării individuale pentru comutator, electrovalvă compartiment motor și electrovalvă rezervor;

– poate echipa motorizări pe benzină normal aspirate sau turbo;

– centrala GPL poate comanda până la 5 tipuri constructive de injectoare GPL;

– strategie de prelevare semnalului de turație motor direct din semnalul injecției de benzină;

– gestionează motorizări de 5,6 sau 8 cilindri;

– permite pornirea motorului (cu temperatură ridicată) direct pe GPL când temperatura acestuia este de cel puțin 50°C;

-permite trecerea pe GPL la un prag de turație stabilit de unitatea service montator și în funcție de modul de funcționare al motorului.

B. Rampa de injectoare GPL GIRS 12:

– echipare monobloc 4 cilindri, 3 cilindri, 2 cilindri;
– variante constructive – 5 dimensiuni de injectoare;
– injector de tip normal închis;
– presiune de lucru între 0.8 – 4.5 bar;
– presiune de test 10bar (147PSI);
– durata de viața 300 milioane de cicluri (determinare de laborator);
– temperatură de funcționare între -40°C…+120°C;
– timp de deschidere 1,8ms;
– timp de închidere 1,5ms;
– posibilitate de revizuire (kit de reparație);
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67.

C. Reductorul GPL

– versiunea de reductor LI 10 poate gestiona motorizări de până la 210 kW;
– alimentează motorizări aspirate sau turbo;
– este echipat cu o supapă de suprapresiune (5bar);
– debitul nominal de funcționare este 40kg/h;
– posibilitate de revizuire (kit de reparație);
– prezintă omologare conform Regulamentului European 67.

D. Multivalva GPL

– integrează 5 supape de control al rezervorului (a. supapă unisens de alimentare cu car-burant GPL; b. supapă de suprapresiune; c. supapă de limitarea alimentării la 80% din volumul total al rezervorului; d. supapă mecanică de blocare a alimentării reductorului cu carburant; e. supapă comandată electric – electrovalvă – de către centrala GPL)

– include un senzor de nivel de carburant GPL (identificarea nivelului de carburant direct pe rezervor);

– prezintă omologare conform Regulamentului European 67

E. Furtunuri GPL

F. Conducte de înaltă presiune

– racordurile flexibile produse de Parker ITR, Maflow pentru conectarea componentelor GPL din compartimentul motor;

– de tipul Autogas ECE67 (Parker ITR) sau Maflow (LPG-CNG LP) prezintă omologări confrom Regulamentului European 67

– conducte de înaltă presiune din cupru produse de Zetaesse, Zamka-bel;

– conducte de înaltă presiune cu o grosime de 1mm acoperite cu o protecție din policlorura de vinil (PVC)